2010. ápr. 20.

Passuth Krisztina művészettörténész

Az előző bejegyzésben felidézett 1970-es alapos elemző írás, és kritika szerzője Passuth Krisztina.

Illő, hogy több szó essen itt róla. Különös véletlen, hogy mostanában került a kezembe ez a régi "Tükör", amiben a cikket találtam, már 2-3 hete várakozott felcetlizve a szkennelésre.

2010/03/15 - Széchenyi-díjat adományoztak  a közép-európai összehasonlító művészettudomány terén végzett kutatómunkájáért és a magyar művészet külföldi népszerűsítéséért Dr. Passuth Krisztina művészettörténésznek, a művészettörténeti tudomány doktorának .

A vele készült érdekes  riportot itt lehet elolvasni a http://kultura.hu oldalán:


"Már nem vártam ezt az elismerést, ezért nagyon nagy örömöt jelent nekem, hogy megkaphattam a Széchenyi-díjat. Úgy gondoltam, hogy ebből én már ki fogok maradni" - mondta Passuth Krisztina művészettörténész, aki a közép-európai összehasonlító művészettudomány terén végzett kutatómunkájáért és a magyar művészet külföldi népszerűsítéséért vehette át hétfőn a díjat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails